Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola (CROSBI ID 51975)

Prilog u knjizi | stručni rad

Vranković, Biljana ; Antulić, Sandra ; Matoic, Irena ; Svalina, Kristina Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 37-58

Podaci o odgovornosti

Vranković, Biljana ; Antulić, Sandra ; Matoic, Irena ; Svalina, Kristina

hrvatski

Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola

U poglavlju su detaljno prikazani rezultati analize odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola prikupljeni projektom samovrednovanja srednjih škola. To su: kvaliteta nastave, uvjeti rada i suradnja s vanjskim partnerima prema podacima iz samoevaluacijskih izvješća gimnazija i samoevaluacijskih izvješća strukovnih škola (iz šk.god. 2006./2007. i šk.god. 2007./2008.). Takođe su prikazani rezultati analize samoevaluacijskih izvješća za obje vrste škola koji se odnose na razvoj škole.

samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj škole

nije evidentirano

engleski

Review of key priority areas of school improvement

nije evidentirano

self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-58.

objavljeno

Podaci o knjizi

Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra

Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2014.

978-953-7556-43-3

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Demografija