Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA (CROSBI ID 390871)

Ocjenski rad | diplomski rad

Andabak, Matea DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Andabak, Matea

Tomaš, Suzana

hrvatski

DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA

U radu se ističe značajan utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije u visokom obrazovanju. Ovakva stvarnost implicira i potrebu za povećanom primjenom računala u nastavi, učenju, poučavanju i testiranju znanja studenata. Slijedom ovoga, razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, uz primjenu pedagogijskih načela, omogućuju i primjenu društvenih mreža. Društvene mreže kao dio informacijske i komunikacijske tehnologije postale su neizbježan dio današnjice. Definiraju se kao jedinstveni online servisi, platforme ili područja gdje se uspostavlja društvena komunikacija te se odvija intenzivno dijeljenje informacija. Postale su iznimno važan alat za dijeljenje informacija i dobivanja novih informacija kao i stvaranje novih prijateljstava. Pomoću nekoliko klikova mišem, ljudi mogu poslati jedni drugima video, slike ili bilo koji drugi sadržaj. Prema istraživanjima, društvene mreže, poboljšavaju komunikacijske vještine i društveni angažman te osiguravaju realizaciju obrazovanja na temelju suradnje. Štoviše, sučelje društvenih mreža mogu se lako i jeftino koristiti bez značajnih potpora sveučilišta, tako da mogu biti integrirani u obrazovni proces studenata. Cilj istraživanja u diplomskom radu je ispitati proces učenja i poučavanje te testiranja znanja studentica pomoću društvenih mreža Facebook i Edmodo. Osim toga cilj je ispitati razlikuju li se stavovi studentica s obzirom na njihovu samo procjenu uključenosti u proces aktivnog učenja korištenjem Edmoda i Facebook. Istraživanjem smo željeli provjeriti učinkovitost i primjenu društvenih mreža u sustavu visokoškolskog obrazovanja te učinkovitost učenja uz pomoć istih mreža. Dobiveni rezultati istraživanja su potvrdili postavljenu pretpostavku, dokazano je da ne postoji statistički značajna razlika u proces učenja, poučavanja i testiranja nastavnih sadržaja pomoću društvenih mreža Edmodo i Facebook u visokoškolskoj nastavi. Zaključujemo da primjena društvene mreže u visokom obrazovanju može poboljšati proces učenja, poučavanja i testiranja znanja.

informacijska i komunikacijska tehnologija; društvene mreže; Facebook; Edmodo

nije evidentirano

engleski

Social networks in higher education

nije evidentirano

ICT; social networks; Facebook; Edmodo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90.

13.05.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija