PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE (CROSBI ID 390872)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vujević, Marta
Tomaš, Suzana
hrvatski
PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE
Već dugi niz godina informacijska i komunikacijska tehnologija postala je sastavni dio sustava obrazovanja. Integrirana u razred i nastavnu svakidašnjicu ona pruža niz mogućnosti koje mogu promijeniti učenje te unaprijediti mogućnosti poučavanja. Informacijska i komunikacijska tehnologija omogućila je pojavu nove generacije sustava za učenje i poučavanje utemeljenim na računalima. U takvoj novoj obrazovnoj sredini mijenjaju se svi aspekti nastave za čije izvođenje učitelji/učiteljice postaju mentori i vodiči cjelokupnog procesa, a učenici postaju aktivni sudionici nastave. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se sustav Moodle može primijeniti u nastavi Glazbene kulture za drugi razred osnovne škole. Time se želi pokazati kako nastava Glazbene kulture može obogatiti svoj obrazovni proces uvođenjem Moodle sustava kao suvremenog nastavnog sredstva. U svrhu izrade ovog diplomskog rada oblikovana je nastavna jedinica glazbena priča – Instrument čarobnjak te je na njoj provedeno istraživanje kako bi se istražio učinak procesa učenja i poučavanja pomoću sustava Moodle. Rezultati su pokazali da su nastavni sadržaji oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšali proces učenja, poučavanja i testiranja znanja iz Glazbene kulture.
sustavi e-učenja; Moodle; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Glazbena kultura; učinak nastave
nije evidentirano
engleski
Implementation the system Moodle in the teaching area of listening to music
nije evidentirano
e-learning; Moodle; design and application of course content; Music; effect of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
14.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split