Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE (CROSBI ID 390872)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vujević, Marta PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Vujević, Marta

Tomaš, Suzana

hrvatski

PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE

Već dugi niz godina informacijska i komunikacijska tehnologija postala je sastavni dio sustava obrazovanja. Integrirana u razred i nastavnu svakidašnjicu ona pruža niz mogućnosti koje mogu promijeniti učenje te unaprijediti mogućnosti poučavanja. Informacijska i komunikacijska tehnologija omogućila je pojavu nove generacije sustava za učenje i poučavanje utemeljenim na računalima. U takvoj novoj obrazovnoj sredini mijenjaju se svi aspekti nastave za čije izvođenje učitelji/učiteljice postaju mentori i vodiči cjelokupnog procesa, a učenici postaju aktivni sudionici nastave. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se sustav Moodle može primijeniti u nastavi Glazbene kulture za drugi razred osnovne škole. Time se želi pokazati kako nastava Glazbene kulture može obogatiti svoj obrazovni proces uvođenjem Moodle sustava kao suvremenog nastavnog sredstva. U svrhu izrade ovog diplomskog rada oblikovana je nastavna jedinica glazbena priča – Instrument čarobnjak te je na njoj provedeno istraživanje kako bi se istražio učinak procesa učenja i poučavanja pomoću sustava Moodle. Rezultati su pokazali da su nastavni sadržaji oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšali proces učenja, poučavanja i testiranja znanja iz Glazbene kulture.

sustavi e-učenja; Moodle; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Glazbena kultura; učinak nastave

nije evidentirano

engleski

Implementation the system Moodle in the teaching area of listening to music

nije evidentirano

e-learning; Moodle; design and application of course content; Music; effect of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

14.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija