Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE (CROSBI ID 390878)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grbavac, Marija UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE / Tomaš, Suzana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Grbavac, Marija

Tomaš, Suzana

hrvatski

UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljnih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo potpunu novu paradigmu učenja. Uloga učitelja ovim načinom poučavanja se ne umanjuje naprotiv, raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik, kao aktivan sudionik nastave, je odgovoran za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio bavi se utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u drugome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako nastavni sadržaji za učenike oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšavaju proces učenja, poučavanja i testiranja znanja.

informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle

nije evidentirano

engleski

Learning Mathematics in the Moodle in the second grade of primary school

nije evidentirano

ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

16.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija