Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj znanstveno-tehnološkog razvoja države na njezino obrazovno postignuće: komparativna studija skandinavskih zemalja i zemalja Zapadne i Srednje Europe (CROSBI ID 390887)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rajh, Đuro Utjecaj znanstveno-tehnološkog razvoja države na njezino obrazovno postignuće: komparativna studija skandinavskih zemalja i zemalja Zapadne i Srednje Europe / Badurina, Boris (mentor); Mičunović, Milijana (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2014

Podaci o odgovornosti

Rajh, Đuro

Badurina, Boris

Mičunović, Milijana

hrvatski

Utjecaj znanstveno-tehnološkog razvoja države na njezino obrazovno postignuće: komparativna studija skandinavskih zemalja i zemalja Zapadne i Srednje Europe

Prvi dio rada donosi pregled utjecaja tehnološkog i znanstvenog razvoja država na njihov obrazovni sustav. Prikazuju se odnosi tehnologije i društva te obrazovanja, ali i odnosi znanosti i obrazovanja. Kroz nove izazove kroz koje društvo prolazi posljednjih 20-ak godina, poput razvoja i širenja informacijskog društva, društva znanja, pa i uspostavljanja svojevrsne netokracije, dolazi do pojave nekih novih društvenih trendova. Neki od tih trendova jesu novi komunikacijski trendovi, nove tržišne vrijednosti, širenje informacionalizma i konzumtarijata, redefinicija društvenih vrijednosti općenito i učvršćivanje uloge tehnologije kao glavnog pokretača društvenih promjena. Uz njih se pojašnjava i uloga informacija kao novih vrijednosti na globalnom tržištu, ali i pojava novih oblika pismenosti. U drugom dijelu se na osnovi analize statističkih podataka preuzetih iz Europskog statističkog ureda i statističke baze Svjetske banke uspoređuje šest država Europske unije grupiranih u tri glavne grupe: Skandinavske zemlje (Danska i Finska), zemlje Srednje Europe (Hrvatska i Poljska) i Zapadne Europe (Francuska i Nizozemska). Usporedba se temelji na 4 glavna stupa na kojima počiva društvo znanja: obrazovanje, inovacije, informacijsko-komunikacijske tehnologije i znanost i tehnologija. Kroz kriterije unutar ta četiri stupa daje se uvid u napredak pojedinih grupa zemalja prema društvu znanja.

društvo znanja; informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT); znanstveno-tehnološki razvoj; obrazovno postignuće; novi oblici pismenosti; komparativna studija; Skandinavske zemlje; Zapadna Europa; Srednja Europa

nije evidentirano

engleski

Science and technology development and its influence on education: comparative analysis of the countries of Scandinavia, Western and Central Europe

nije evidentirano

knowledge society; ICT; scientific and technological development; educational achievement; new forms of literacy; comparative analysis; Scandinavian countries; Western Europe; Central Europe

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

24.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti