Poslovice u reklamama (CROSBI ID 614918)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija
hrvatski
Poslovice u reklamama
Oglašavanje je vrlo invanzivní govorni čin, to je medijski sadržaj kojemu je cilj obavijestiti potencijalne kupce o proizvodima ili uslugama. Premda je oglašavanje jedan od najagresivnijih žanrova suvremene komunikacije, često sadrži veze s tradicijom. Paremiološki materijal u reklamama je vrlo čest, a poslovice su izmijenjene i parafrazirane. Poslovice imaju jak utjecaj na primatelja, jer su njima sadržana stoljeća ljudske mudrosti, u našoj su svijesti spojeni dugotrajnim povijesnim kolektivnim iskustvom. Rad analizira paremiju u hrvatskom reklamnom diskursu (npr oglašavanje za bankarske usluge: Tko peca, taj i upeca).
paremija ; poslovica ; reklama ; jezik reklama ; usmena književnost ; multimedijalni diskurs ; hibridizacija ; referentni okvir ; hrvatski jezik
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Hrvatska pisana baština od 17. do 19. stoljeća (br. 13.04.1.2.03) voditeljice prof. dr. sc. Diane Stolac, koji financira Sveučilište u Rijeci.
engleski
Proverb in advertising
nije evidentirano
proverbs ; advertising ; adage ; Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-40.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII
Mrhačová, Eva ; Muryc, Jiři ; Kolberová, Urszula
Ostrava: Ostravská univerzita, Flozofická fakulta
978-80-7464-704-8
Podaci o skupu
PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII – Parémie včera a dnes
predavanje
17.09.2014-18.09.2014
Ostrava, Češka Republika