Gramatičko znanje engleskoga kao stranoga jezika u studenata i studentica kineziologije (CROSBI ID 209511)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Omrčen, Darija
hrvatski
Gramatičko znanje engleskoga kao stranoga jezika u studenata i studentica kineziologije
Leksičko je znanje neodvojivo od gramatičkoga znanja, te poučavanje engleskoga kao stranoga jezika treba usmjeriti ka stjecanju obje vrste znanja. Cilj je analize bio utvrditi postoje li razlike između nezavisnih skupina ispitanika s obzirom na spol i jezik kojim su pisane internetske stranice koje ispitanik posjećuje te znanje kojih je gramatičkih konstrukcija važno za uspjeh na instrumentu za procjenu gramatičkoga znanja u engleskome kao stranome jeziku. Analiza je napravljena na uzorku od 90 ispitanika, studenata 3. studijske godine Kineziološkoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a mjerni se instrument za procjenu gramatičkoga znanja sastojao od šest testova. Za analizu razlika s obzirom na varijable spol i jezik na kojemu su pisane internetske stranice koje posjećujem upotrijebljene su analiza varijance i Mann-Whitneyev U test. Rezultati su analiza razlika pokazali da spol nije bio presudan za gramatičko znanje engleskoga kao stranoga jezika, dok su ispitanici koji su posjećivali internetske stranice pisane engleskim jezikom bili bolji na testu u kojemu je trebalo napisati pravilan prefiks ispred zadanih imenica od onih koji su posjećivali stranice pisane nekim drugim jezikom. Regresijska je analiza ukazala na važnost poznavanja gramatičkih konstrukcija koje podrazumijevaju više razine leksičkoga znanja, ali i više razine međusobnoga odnosa leksičkoga i gramatičkoga znanja za ukupno gramatičko znanje.
gramatika ; znanje ; vokabular ; strani jezik
nije evidentirano
engleski
Grammatical Knowledge of English as a Foreign Language in Male and Female Students of Kinesiology
nije evidentirano
grammar ; knowledge ; vocabulary ; foreign language
nije evidentirano