crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 718826

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Babin, Josip; Bilić-Prcić, Ante
Naslov: Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju
( Kinesiological activities and content for children, students and youth with difficulties in development and behaviour )
Izvornik: 23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćaama u razvoju i ponašanju te ra osobe s invaliditetom / Findak, Vladimir (ur.). - Poreč : Hrvatski kineziološki savez , 2014. 38-46 (ISBN: 978-953-7965-01-3).
Skup: 23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 24-28.07.2014.
Ključne riječi: kineziološke aktivnosti; djeca; učenici; mladež; teškoće; razvoj; ponašanje
( Kinesiological activities; children; students; youth; difficulties; development; behavior )
Sažetak:
Suvremeni dosezi supstratne znanosti kineziologije i njene primijenjene discipline Kineziološke metodike osiguravaju primjerenu metodologiju planiranja i programiranja, a suradnja sa stručnjacima i znanstvenicima u području edukacijsko rehabilitacijskih znanosti osigurava inkluziju, a nipošto ekskluzivitet sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture na djecu višeg stupnja kompetentnosti za određeni motorički sadržaj. Kao i sve ograničavajuće čimbenike tako i specifične unutarnje ograničavajuće čimbenike kod djece, učenika i mladeži s teškoćama u razvoju i ponašanju treba uvažavati pri svim fazama planiranja i programiranja. Zbog svojih nemjerljivih komparativnih prednosti kineziološki sadržaj se nameće kao sadržaj koji može i treba pomoći u smanjenju navedenih teškoća jer je moćno transformacijsko sredstvo od dimenzija antropološkog statusa, stjecanja obrazovnih vrijednosti do prvorazrednih socijalizacijskih učinaka.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 718826.38-46-Prskalo-Babin_Koreferat_2014.pdf (tekst priložen 21. Lis. 2014. u 02:15 sati)
URL Internet adrese: http://www.hrks.hr/skola_23.htm
Upisao u CROSBI: Ivan Prskalo (ivan.prskalo@ufzg.hr), 5. Lis. 2014. u 22:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4