Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma (CROSBI ID 209610)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Burai, Renata Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma // Život i škola = Life and school, 61 (2015), 2; 97-107

Podaci o odgovornosti

Burai, Renata

hrvatski

Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma

Podaci koji se koriste u radu dobiveni su uz znanstveno-istraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ u periodu 2007. do 2012. godine. Cilj ovog rada bio je definirati neke od bitnih odrednica sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma određivanjem obilježja nacionalne kulture mladih. U projektu je korišten upitnik, modificirani Hofstedeov model. Njegov se sadržaj odnosi na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost/ženstvenost, individualizam/kolektivizam i kontrolu neizvjesnosti (anksioznosti). Na osnovu istraživanja navedenih dimenzija nacionalne kulture dolazi se do spoznaje o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i vrijednostima koje se cijene u određenome društvu.

kultura; identitet; interkulturalni identitet; interkulturalizam; društvene vrijednosti; kurikulum; interkulturalni kurikulum; dimenzije kulture Geerta Hofstedea

nije evidentirano

engleski

Hofstede’s dimensions – contribution intercultural curriculum subconstruct

nije evidentirano

culture; identity; intercultural identity; interculturalism; societal values; curriculum; intercultural curriculum; Geert Hofstede’s cultural dimensions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (2)

2015.

97-107

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija