Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma (CROSBI ID 209610)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Burai, Renata
hrvatski
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma
Podaci koji se koriste u radu dobiveni su uz znanstveno-istraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ u periodu 2007. do 2012. godine. Cilj ovog rada bio je definirati neke od bitnih odrednica sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma određivanjem obilježja nacionalne kulture mladih. U projektu je korišten upitnik, modificirani Hofstedeov model. Njegov se sadržaj odnosi na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost/ženstvenost, individualizam/kolektivizam i kontrolu neizvjesnosti (anksioznosti). Na osnovu istraživanja navedenih dimenzija nacionalne kulture dolazi se do spoznaje o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i vrijednostima koje se cijene u određenome društvu.
kultura; identitet; interkulturalni identitet; interkulturalizam; društvene vrijednosti; kurikulum; interkulturalni kurikulum; dimenzije kulture Geerta Hofstedea
nije evidentirano
engleski
Hofstede’s dimensions – contribution intercultural curriculum subconstruct
nije evidentirano
culture; identity; intercultural identity; interculturalism; societal values; curriculum; intercultural curriculum; Geert Hofstede’s cultural dimensions
nije evidentirano