Ples pisanja kao metoda poticanja fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom (CROSBI ID 391371)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Voloder, Sanda
Miholić, Damir
hrvatski
Ples pisanja kao metoda poticanja fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom
Ples pisanja je progresivno – glazbeno pokretni program razvoja predpisalačkih vještina i vještina pisanja. Ova metoda čini se iznimno korisnom kao pristup u poticanju fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom jer korištenjem raznolikih senzornih materijala i glazbe pruža stimulaciju svih osjetila, cijelog tijela, te doživljaj zabave. Programom se ujedno prožima i holistički pristup učenju pisanja jer se pri kreiranju igara u obzir uzimaju djetetovi osjećaji, tijelo i senzomotoričke vještine, psihomotoričke vještine, intelekt, a realizacijom programa dolazi do psihičkog ritma i ravnoteže, te smanjenja mogućeg osjećaja frustracije, koji se često javlja kod djece sa dijagnozom cerebralne paralize. Ovim diplomskim radom obuhvaćen je pregled literature o Plesu pisanja i njegovom utjecaju na vještine fine motorike, s posebnim osvrtom na grafomotoričke aktivnosti djeteta s cerebralnom paralizom. Detaljno su prikazane metode, pokreti, igre te materijali koji se koriste u samom programu, nakon čega slijedi definiranje, etiologija i klasifikacija cerebralne paralize i vrsta oštećenja nastalih kao posljedica cerebralne paralize. Na samom kraju, prikazano je koncipiranje programa Plesa pisanja za dijete s cerebralnom paralizom, sa opisanim metodama prilagodbe materijala i sadržaja koji se koriste u programu, te prikazom nekih istraživanja u kojima su primjenjeni asistivni uređaji i pomagala, dizajnirani za dijete s cerebralnom paralizom. Kao prilog na kraju diplomskog rada priložen je CD sa glazbenim predlošcima koji se koriste u izvođenju programa.
Ples pisanja; grafomotoričke vještine; cerebralna paraliza; prilagodbe
nije evidentirano
engleski
Write dance as a support method for the fine motor skills in child with cerebral palsy
nije evidentirano
Write dance; graphomotor skills; cerebral palsy; adjustments
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
23.10.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb