Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ples pisanja kao metoda poticanja fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom (CROSBI ID 391371)

Ocjenski rad | diplomski rad

Voloder, Sanda Ples pisanja kao metoda poticanja fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom / Miholić, Damir (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Voloder, Sanda

Miholić, Damir

hrvatski

Ples pisanja kao metoda poticanja fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom

Ples pisanja je progresivno – glazbeno pokretni program razvoja predpisalačkih vještina i vještina pisanja. Ova metoda čini se iznimno korisnom kao pristup u poticanju fine motorike kod djeteta s cerebralnom paralizom jer korištenjem raznolikih senzornih materijala i glazbe pruža stimulaciju svih osjetila, cijelog tijela, te doživljaj zabave. Programom se ujedno prožima i holistički pristup učenju pisanja jer se pri kreiranju igara u obzir uzimaju djetetovi osjećaji, tijelo i senzomotoričke vještine, psihomotoričke vještine, intelekt, a realizacijom programa dolazi do psihičkog ritma i ravnoteže, te smanjenja mogućeg osjećaja frustracije, koji se često javlja kod djece sa dijagnozom cerebralne paralize. Ovim diplomskim radom obuhvaćen je pregled literature o Plesu pisanja i njegovom utjecaju na vještine fine motorike, s posebnim osvrtom na grafomotoričke aktivnosti djeteta s cerebralnom paralizom. Detaljno su prikazane metode, pokreti, igre te materijali koji se koriste u samom programu, nakon čega slijedi definiranje, etiologija i klasifikacija cerebralne paralize i vrsta oštećenja nastalih kao posljedica cerebralne paralize. Na samom kraju, prikazano je koncipiranje programa Plesa pisanja za dijete s cerebralnom paralizom, sa opisanim metodama prilagodbe materijala i sadržaja koji se koriste u programu, te prikazom nekih istraživanja u kojima su primjenjeni asistivni uređaji i pomagala, dizajnirani za dijete s cerebralnom paralizom. Kao prilog na kraju diplomskog rada priložen je CD sa glazbenim predlošcima koji se koriste u izvođenju programa.

Ples pisanja; grafomotoričke vještine; cerebralna paraliza; prilagodbe

nije evidentirano

engleski

Write dance as a support method for the fine motor skills in child with cerebral palsy

nije evidentirano

Write dance; graphomotor skills; cerebral palsy; adjustments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

23.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija