Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize (CROSBI ID 391391)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bačić, Tomislav Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize / Miholić, Damir (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014

Podaci o odgovornosti

Bačić, Tomislav

Miholić, Damir

hrvatski

Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize

Cilj ovog istraživanja bila je procjena utjecaja elemenata dramske i glazbene terapije kao komplementarnih pristupa kod mladih hospitaliziranih zbog adolescentske krize. U skladu s ciljem istraživanja definirana je polazna hipoteza prema kojoj primjena dramskih i glazbenih elemenata u kontekstu kreativne terapije može utjecati na promjene u opserviranim varijablama samoprocjene i dramske uključenosti, odnosno promjene u razinama neverbalnog i verbalnog izražavanja, te spontanosti i kreativnosti kod mladih hospitaliziranih zbog adolescentske krize. Uzorak ispitanika činila je grupa od 9 mladih hospitaliziranih u Psihijatrijskoj bolnici za djecu i mladež u Zagrebu. Instrumenti primijenjeni u svrhu evaluacije bili su PD vizualno – analogna skala samoprocjene uz bilježenje induciranih varijabli i Skala dramskog sudjelovanja za evaluaciju sudjelovanja i modaliteta izražavanja sudionika tijekom dramske aktivnosti. Istraživanje je provedeno u 17 točaka procjene i strukturirano je kroz provođenje dramskih i glazbenih terapijskih seansi, te oblikovanja kazališne predstave na osnovi sadržaja ovih seansi. Na temelju dobivenih rezultata bilo je moguće prihvatiti polaznu hipotezu i potvrditi da primijenjeni dramski i glazbeni elementi u kreativnoj terapiji, sadržajno koncipirani u skladu s iskustvima i potrebama sudionika, mogu potaknuli motivaciju sudionika za aktivnije uključivanje u proces liječenja, odnosno aktivnije i kreativnije provođenje slobodnog vremena tijekom boravka na bolničkom Odjelu.

adolescentska kriza; drama i glazba u terapiji; spontanost; kreativnost

nije evidentirano

engleski

Elements of music and drama as creative therapy in cases of adolescents crisis

nije evidentirano

adolescent crisis; drama and music therapy; spontaneity and creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

23.05.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija