Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Characteristics of cyberbullying of pre-service teachers of primary education (CROSBI ID 391501)

Ocjenski rad | diplomski rad

Busija Samanta Characteristics of cyberbullying of pre-service teachers of primary education / Matijević, Milan (mentor); Topolovčan, Tomislav (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Busija Samanta

Matijević, Milan

Topolovčan, Tomislav

engleski

Characteristics of cyberbullying of pre-service teachers of primary education

Jedan od najvećih problema današnjice je zlostavljanje i zanemarivanje djece te se i sami, putem medija ili privatno, često susrećemo s time. S napretkom tehnike i tehnologije napreduju i djeca te se na taj način, osim s pozitivnim mogućnostima novih medija, susreću i s negativnim posljedicama koje oni donose. Jedna od njih je i lako zlostavljanje, putem novih elektroničkih medija, koje je danas sve gori rastući problem. Ovim istraživanjem se želi utvrditi u kojoj su se mjeri, budući učitelji primarnog obrazovanja, susreli s nekim oblikom elektroničkog nasilja te postoje li razlike s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta (selo, grad). Također, željeli smo provjeriti postoji li veza između dosadašnjih istraživanja i navedenog istraživanja te u kojoj mjeri se studenti smatraju sposobnima za prepoznavanje i prevenciju elektroničkog nasilja, kao buduću učitelji. Istraživanje je provedeno na uzorku od 103 studenta Sveučilišta u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Odsjek u Čakovcu treće i četvrte godine studija akademske godine 2013./2014. Za prikupljanje podataka korišten je kraći, prigodno sastavljeni upitnik, koji su sudionici ispunjavali dobrovoljno, uz garantiranu anonimnost i naglašenu znanstvenu svrhu. Studenti su ispunjavali printani Upitnik u lipnju 2014. godine. Rezultati pokazuju da je 21, 4% studenata bilo zlostavljano putem elektroničkih medija te da ne postoji statistički značajna razlika u iskustvima s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta studenata. Odnosno, pokazalo se da su i muški i ženski studenti, i treća i četvrta godina studija, i oni koji žive na selu i oni u gradu jednako zlostavljani. Nadalje dokazano je da ne postoji ni statistički značajna razlika u spremnosti na prevenciju elektroničkog nasilja s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta studenata.

abuse; neglect; new media; cyberbullying

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

26.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano