Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle (CROSBI ID 615901)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana
hrvatski
Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle
Rad prikazuje utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na nastavu Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, uz primjenu pedagogijskih načela, omogućili su nastanak obrazovne paradigme - e- učenja. E-učenje se implementira u sustavima e- učenja, a dobro oblikovan i primijenjen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Ovakav pedagogijski koncept mijenja ulogu nastavnika/učitelja, učenika, ali i roditelja. Cilj istraživanja u ovom radu je primjena oblikovanih nastavnih sadržaja Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Problem istraživanja je oblikovanje nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle i vrednovanje učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Uzorak u istraživanju su učenici (N=52) Osnovne škole Mejaši u Splitu koji su tijekom mjeseca ožujka 2014. godine učili oblikovane nastavne sadržaje glazbene priče Instrument čarobnjak. Instrument istraživanja je upitnik koji obuhvaća pitanja o vrednovanju oblikovanih nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle. Njime se ispitalo mišljenje učenika o multimediji, kvizu i pitanjima u kvizu, lekciji, rječniku te komunikacijskim alatima u sustavu Moodle. Rezultati upitnika pokazali su da su nastavni sadržaji glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle dobro oblikovani. Učenici dvadeset i prvog stoljeća predstavnici su digitalne generacije koja prihvaća nove metode učenja, stoga im je potrebno omogućiti dostupne, primjenjive i prilagođene nastavne sadržaje.
e-učenje ; sustav Moodle ; glazbena priča
nije evidentirano
engleski
Music Lessons in the Moodle system
nije evidentirano
e-learning system Moodle ; musical story
nije evidentirano
Podaci o prilogu
711-722.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti
Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-58055-5-7
Podaci o skupu
1. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
predavanje
17.10.2014-18.10.2014
Osijek, Hrvatska