Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle (CROSBI ID 615901)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomaš, Suzana Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 711-722

Podaci o odgovornosti

Tomaš, Suzana

hrvatski

Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle

Rad prikazuje utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na nastavu Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, uz primjenu pedagogijskih načela, omogućili su nastanak obrazovne paradigme - e- učenja. E-učenje se implementira u sustavima e- učenja, a dobro oblikovan i primijenjen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Ovakav pedagogijski koncept mijenja ulogu nastavnika/učitelja, učenika, ali i roditelja. Cilj istraživanja u ovom radu je primjena oblikovanih nastavnih sadržaja Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Problem istraživanja je oblikovanje nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle i vrednovanje učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Uzorak u istraživanju su učenici (N=52) Osnovne škole Mejaši u Splitu koji su tijekom mjeseca ožujka 2014. godine učili oblikovane nastavne sadržaje glazbene priče Instrument čarobnjak. Instrument istraživanja je upitnik koji obuhvaća pitanja o vrednovanju oblikovanih nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle. Njime se ispitalo mišljenje učenika o multimediji, kvizu i pitanjima u kvizu, lekciji, rječniku te komunikacijskim alatima u sustavu Moodle. Rezultati upitnika pokazali su da su nastavni sadržaji glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle dobro oblikovani. Učenici dvadeset i prvog stoljeća predstavnici su digitalne generacije koja prihvaća nove metode učenja, stoga im je potrebno omogućiti dostupne, primjenjive i prilagođene nastavne sadržaje.

e-učenje ; sustav Moodle ; glazbena priča

nije evidentirano

engleski

Music Lessons in the Moodle system

nije evidentirano

e-learning system Moodle ; musical story

nije evidentirano

Podaci o prilogu

711-722.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti

Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-5-7

Podaci o skupu

1. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija