Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi. (CROSBI ID 616048)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Velko, Tanja ; Popović, Željko ; Krnić, Silvija ; Bogut, Irella Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi. // Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014. / S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac (ur.). Bilje: Javna ustanova "Park prirode Kopački rit", 2014. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Velko, Tanja ; Popović, Željko ; Krnić, Silvija ; Bogut, Irella

hrvatski

Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi.

Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu poznavanja životinjskoga svijeta rijeke Dunav djece mlađe školske dobi. Istraživanje je provedeno u trećim i četvrtim razredima u Osnovnoj školi Julija Benešića u Iloku. Uzorak istraživanja činilo je ukupno 98 učenika. U istraživanju je kao instrument korišten test koji je bio sastavljen od 17 pitanja. Tipovi pitanja koja su korištena u testu su: nadopunjavanje, povezivanje, višestruki izbor, dihotomna pitanja, otvoreni tip pitanja. Rezultati testiranja pokazali su da je od svih ponuđenih odgovora njih ukupno 76 % bilo točno. Učenici četvrtih razreda s uspjehom od ukupno 80 % točnih odgovora pokazali su bolje znanje od učenika trećih razreda koji su postigli rezultat od 72 % točnih odgovora. Najslabiji su rezultat postigli učenici 3.b razreda u kojem 33 % odgovora nije bilo točno, dok su učenici 4.b razreda sa 17 % netočnih odgovora pokazali da najbolje poznaju životinjski svijet Dunava. 3.a razred ponudio je ukupno 76 % točnih odgovora, a 4.a 77 % točnih odgovora. Nastavni plan i program za osnovnu školu u 2. i 3. razredu propisuje temu: Vode u zavičaju, koja obuhvaća područje provedenog istraživanja. U drugom je razredu cilj upoznati i odrediti najpoznatije vode u zavičaju (tekućice, stajaćice, more), dok je u trećem razredu osim toga potrebno naučiti razlikovati vode tekućice od voda stajaćica i prepoznavati najpoznatije biljke i životinje u njima. U udžbenicima prirode i društva za 2. i 3. razred osnovne škole uočavaju se najpoznatiji primjeri organizama koji žive u rijeci Dunav: šaran, som, štuka, smuđ, deverika, klen, riječni rakovi, puževi i dr. Sukladno zavičaju u kojem učenici žive, preporuka je proširiti sadržaje koji su ponuđeni u udžbenicima i propisani Nastavnim planom i programom.

Dunav; životinjski svijet; vode; zavičaj; učenici mlađe školske dobi

nije evidentirano

engleski

Early school age children̕s knowledge about animals in the Danube river.

nije evidentirano

Danube; animals of the Danube River; waters; homeland; early school age children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014.

S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac

Bilje: Javna ustanova "Park prirode Kopački rit"

978-953-57324-2-6

Podaci o skupu

3. simpozij Kopački rit jučer, danas, sutra 2014.

predavanje

03.10.2014-03.10.2014

Kopačevo, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija