Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe (CROSBI ID 391671)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kolarić Piplica, Sanja Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe / Mildner, Vesna ; Hrvatić, Nenad (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kolarić Piplica, Sanja

Mildner, Vesna ; Hrvatić, Nenad

hrvatski

Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe

Rana integracija djece s umjetnom pužnicom u redovne preškolske ustanove jedan je od najvažnijih koraka za njihovo uključivanje u širu društvenu zajednicu. Stav odgojitelja u provedbi integracije izravno utječe na to koliko će se on posvetiti pripremi sebe kao stručnjaka, djece u skupini ali i roditelja ostale djece na integraciju. Ono što je najvažnije, stav odgojitelja ovisi i o tome koliko će se on posvetiti samom djetetu s umjetnom pužnicom i na taj način izravno utjecati na njegov razvoj. Rezultati ovog rada pokazali su kako odgojitelji imaju izrazito pozitivan stav prema ideji integracije, bez obzira na radni staž ili iskustvo rada s djecom s umjetnom pužnicom. Povoljne stavove iskazali su i prema suradnji s roditeljima djece s umjetnom pužnicom. Najveće nezadovljstvo odgajatelji su izrazili prema prostorno- materijalnim uvjetima rada (prevelik broj djece u skupini), suradnji s vanjskim stručnjacima i stručnjacima unutar predškolske ustanove, stručnim usavršavanjem i pripremi za rad s djecom s umjetnom pužnicom. Termin integracija potrebno je zamijeniti terminom inkluzija i u praksi, ali za to je potrebno mijenjati postojeće uvjete unutar odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske.

integracija; inkluzija; djeca s umjetnom pužnicom; odgojitelji

nije evidentirano

engleski

Attitudes of preschool educators towards integration of children with cochlear implants in regular educational system

nije evidentirano

integration; inclusion; children with cochlear implants; preschool educators

nije evidentirano

Podaci o izdanju

91

14.10.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija