Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Test upotrebljivosti inteligentne hipermedijske autorske ljuske TEx-SYs (CROSBI ID 481817)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Dugandžić, Gabrijela ; Jurčević, Marica Test upotrebljivosti inteligentne hipermedijske autorske ljuske TEx-SYs // Zbornik Radova MIPRO'2001, računala u obrazovanju / ČIčin-Šain, Marina (ur.). Opatija: Hrvatska udruga MIPRO, 2001. str. 105-107-x

Podaci o odgovornosti

Dugandžić, Gabrijela ; Jurčević, Marica

hrvatski

Test upotrebljivosti inteligentne hipermedijske autorske ljuske TEx-SYs

Jedan od osnovnih zahtjeva koji se danas nameće na svaki interaktivni računalni sustav je visoki stupanj upotrebljivosti. Testiranje upotrebljivosti osim što omogućava vrednovanje gotovih sustava, odnosno lakoću i jednostavnost korištenja, sigurnost, učinkovitost, te subjektivno zadovoljstvo korisnika za vrijeme rada, pomaže pri uklanjanju uvijek prisutnih nedostataka sustava u razvoju. Takav je test proveden na inteligentnoj hipermedijskoj autorskoj ljusci Tutor Expert System, TEx-Sys, koja se već neko vrijeme usavršava na našem Fakultetu. Tutor Expert System je računalni program koji simulira učenje koje se odvija po općem principu interakcije učenika, učitelja i nastavne građe, a ima prednost u odnosu na “živu” nastavu postizanjem veće individualnosti.

test upotrebljivosti; lakoća učenja; učinkovitost; lakoća pamćenja; autorska ljuska

nije evidentirano

engleski

Usability test of the hipermedial authoring shell TEx-Sys

nije evidentirano

usability test; learnability; efficiency; memorability; authoring shell

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-107-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ČIčin-Šain, Marina

Opatija: Hrvatska udruga MIPRO

Podaci o skupu

MIPRO'2001, računala u obrazovanju

predavanje

21.05.2001-25.05.2001

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija