Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Europeizacija obrazovanja odraslih u Hrvatskoj (CROSBI ID 210616)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Baketa, Nikola Europeizacija obrazovanja odraslih u Hrvatskoj // Andragoški glasnik, 16 (2012), 1; 55-67

Podaci o odgovornosti

Baketa, Nikola

hrvatski

Europeizacija obrazovanja odraslih u Hrvatskoj

Republika Hrvatska se na putu prema Europskoj Uniji našla pod utjecajem zahtjeva i standarda uspostavljenih na razini te naddržavne organizacije. Između ostalog, pod utjecajem procesa europeizacije (kao horizontalnog transfera i institucionalizacije pravila, načela i procedura isprva definiranih u odlukama EU-a pa ugrađenih u logiku domaćeg diskursa, identiteta i javnih politika) se našla i politika obrazovanja odraslih. S obzirom na trajanje procesa pregovora sa Europskom Unijom (2005. – 2011.) te početak promjena na planu osuvremenjivanja obrazovanja odraslih, zacrtane ciljeve, načela istaknuta u dokumentima Republike Hrvatske, izvore financiranja i izostanak drugih važnijih utjecaja može se reći da europeizacija postoji na određenom području obrazovanja odraslih (institucionalizacija pravila, usvajanju zajedničkih načela, primjena pravila i načela u javnim politikama i ostalo). Međutim, postoje i područja koja nisu obuhvaćena (povećanja zapo- šljivosti, konkurentnosti, mobilnosti, snažnije socijalne kohezije), ali ulazak u EU i suradnja s drugim članicama bi trebali omogućiti ostvarenje ovih ciljeva. Razlog zbog kojeg dosad nisu bili ostvareni je prvenstvena koncentracija na usklađivanje pravnog okvira i uspostavu institucija, a manje na implementaciju.

europeizacija ; obrazovanje odraslih ; učenje ; načela EU

nije evidentirano

engleski

Europeanization of Adult Education – the Case Study of Croatia

nije evidentirano

Europeanization ; adult education ; learning ; principles of the EU

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1)

2012.

55-67

objavljeno

1331-3134

Povezanost rada

Politologija, Pedagogija

Poveznice