Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje (CROSBI ID 775472)
Druge vrste radova | izvještaj
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina ; Laklija, Maja ; Milić Babić, Marina ; Branica, Vanja
hrvatski
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje
Izvješće o istraživanju nastalo je u okviru istraživačkoga projekta IPA komponenta IV – Razvoj ljudskih potencijala – program Europske unije za Hrvatsku pod nazivom „Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu“, čiji je nositelj Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu. Cilj projekta bio je steći bolji uvid u socijalnu uključenost djece s teškoćama u srednjoškolskom obrazovanju i studenata s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i to sveobuhvatnom analizom zadovoljstva učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom sustavima potpore, procjenom očekivanja te ocjenom postojećega stanja. Nadalje, ispitana je i informiranost ostalih sudionika edukacijske integracije (vršnjaka učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom, roditelja, donositelja odluka, članova udruga) o sustavima potpore za učenike s teškoćama i studente s invaliditetom.
djeca s teškoćama i studenati s invaliditetom; obrazovni proces; socijalna uključenost
Izdavač: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, Urednica: Tjana Uzun, znanstvena recenzija, str: 21-35, ISBN: 978-953-7645-02-1
engleski
Multidimensional analysis of the social inclusion of children and students with disabilities in the educational process -qualitative research
nije evidentirano
children and students with disabilities; educational process; social inclusion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu
2014.
nije evidentirano
objavljeno