Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje (CROSBI ID 775472)

Druge vrste radova | izvještaj

Urbanc, Kristina ; Laklija, Maja ; Milić Babić, Marina ; Branica, Vanja Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje // Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu. 2014.

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina ; Laklija, Maja ; Milić Babić, Marina ; Branica, Vanja

hrvatski

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje

Izvješće o istraživanju nastalo je u okviru istraživačkoga projekta IPA komponenta IV – Razvoj ljudskih potencijala – program Europske unije za Hrvatsku pod nazivom „Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu“, čiji je nositelj Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu. Cilj projekta bio je steći bolji uvid u socijalnu uključenost djece s teškoćama u srednjoškolskom obrazovanju i studenata s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i to sveobuhvatnom analizom zadovoljstva učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom sustavima potpore, procjenom očekivanja te ocjenom postojećega stanja. Nadalje, ispitana je i informiranost ostalih sudionika edukacijske integracije (vršnjaka učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom, roditelja, donositelja odluka, članova udruga) o sustavima potpore za učenike s teškoćama i studente s invaliditetom.

djeca s teškoćama i studenati s invaliditetom; obrazovni proces; socijalna uključenost

Izdavač: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, Urednica: Tjana Uzun, znanstvena recenzija, str: 21-35, ISBN: 978-953-7645-02-1

engleski

Multidimensional analysis of the social inclusion of children and students with disabilities in the educational process -qualitative research

nije evidentirano

children and students with disabilities; educational process; social inclusion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti