Znanstveno-nastavna konceptualizacija predmeta medicinska etika na Medicinskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 79225)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gosić, Nada
hrvatski
Znanstveno-nastavna konceptualizacija predmeta medicinska etika na Medicinskom fakultetu u Rijeci
U članku se iznosi sadržaj, metode, modeli i iskustva bioetičke edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci koji je prvi u Hrvatskoj uveo bioetiku kao poseban predmet u nastavu. Uspoređujući iskustva bioetičke edukacije iz projekta The Hastings Centra iz New Yorka, rad na sustavan način govori o sadržaju i načinu izvođenja predavanja, seminara i studentskih etičkih radionica te posebice o profesionalnim razinama etičke edukacije kao inovaciji u "riječkom modelu". Završni dio rada posvećen je problemu provjere znanja i ocjenjivanja, pitanjima koja etika postavlja s posebnom pozornošću. Zato se u ovom djelu rada skreće pozornost na uspostavu punopravne komunikacije između bogostva etičke građe, želje za uspostavljanjem dijaloga među subjektima nastavno-znanstvenog procesa i izrastajućih oblika praktičnog etičkog ponašanja.
etička edukacija ; sadržaj ; metode i modeli bioetičke edukacije ; studentske etičke radionice ; provjera znanja i ocjenjivanje ; etičko ponašanje
nije evidentirano
engleski
The scientific and teaching conceptualization of the subject medical ethics at the Medical faculty in Rijeka
nije evidentirano
bioethical education ; contents ; methods ; models of bioethical education ; students ethical workshop ; checking and knowledge ; ethical behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
5 (3-4 (23-24))
1996.
751-761
objavljeno
1330-0288
1848-6096