Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanstveno-nastavna konceptualizacija predmeta medicinska etika na Medicinskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 79225)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Gosić, Nada Znanstveno-nastavna konceptualizacija predmeta medicinska etika na Medicinskom fakultetu u Rijeci // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 3-4 (23-24); 751-761

Podaci o odgovornosti

Gosić, Nada

hrvatski

Znanstveno-nastavna konceptualizacija predmeta medicinska etika na Medicinskom fakultetu u Rijeci

U članku se iznosi sadržaj, metode, modeli i iskustva bioetičke edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci koji je prvi u Hrvatskoj uveo bioetiku kao poseban predmet u nastavu. Uspoređujući iskustva bioetičke edukacije iz projekta The Hastings Centra iz New Yorka, rad na sustavan način govori o sadržaju i načinu izvođenja predavanja, seminara i studentskih etičkih radionica te posebice o profesionalnim razinama etičke edukacije kao inovaciji u "riječkom modelu". Završni dio rada posvećen je problemu provjere znanja i ocjenjivanja, pitanjima koja etika postavlja s posebnom pozornošću. Zato se u ovom djelu rada skreće pozornost na uspostavu punopravne komunikacije između bogostva etičke građe, želje za uspostavljanjem dijaloga među subjektima nastavno-znanstvenog procesa i izrastajućih oblika praktičnog etičkog ponašanja.

etička edukacija ; sadržaj ; metode i modeli bioetičke edukacije ; studentske etičke radionice ; provjera znanja i ocjenjivanje ; etičko ponašanje

nije evidentirano

engleski

The scientific and teaching conceptualization of the subject medical ethics at the Medical faculty in Rijeka

nije evidentirano

bioethical education ; contents ; methods ; models of bioethical education ; students ethical workshop ; checking and knowledge ; ethical behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (3-4 (23-24))

1996.

751-761

objavljeno

1330-0288

1848-6096

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost