Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece (CROSBI ID 617091)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kuterovac Jagodić, Gordana ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96

Podaci o odgovornosti

Kuterovac Jagodić, Gordana ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece

Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje postaje ne da li uključivati računala, tablete i ostala sredstva u obrazovni proces od vrtića do škole i fakulteta, nego kako to učiniti na najbolji mogući način. Istraživanja pokazuju kako uporaba računale tehnologije može imati motivacijsku ulogu, ali i ulogu u razvoju dječjih sposobnosti te efikasnijem i bržem stjecanju znanja. Današnja djeca odrastaju u digitalnom dobu u kojem računalna tehnologija mijenja društvo i zahtjeve koje ono postavlja pred pojedinca za uspješnom prilagodbom. Obaveza je društva svu djecu pripremiti za korištenje tehnologije kako bi se u svom profesionalnom i osobnom životu mogli prilagoditi i udovoljiti zahtjevima svijeta obrazovanja i rada. Zato uporaba računala u edukaciji može doprinijeti kako djeci s uobičajenim razvojnim putem, tako i djeci s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. U ovom će se izlaganju prikazati prednosti, nedostaci i izazovi uporabe tehnologije u obrazovanju djece te uloga nastavnika, psihologa, roditelja i ostalih odraslih u tom procesu.

računalna tehnologija; obrazovanje predškolske i školske djece

nije evidentirano

engleski

The role of ICT in education of preschool and school children

nije evidentirano

ICT; education of preschool and school children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-96.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka

Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna

Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

978-953-55079-4-9

Podaci o skupu

22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju – uloga i izazovi za psihologe

predavanje

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija