Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IZRADA I PRIMJENA ALATA 360O FEEDBACK U HRVATSKOJ POŠTI d.d. (CROSBI ID 392389)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barišić, Dina IZRADA I PRIMJENA ALATA 360O FEEDBACK U HRVATSKOJ POŠTI d.d. / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, . 2014

Podaci o odgovornosti

Barišić, Dina

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

IZRADA I PRIMJENA ALATA 360O FEEDBACK U HRVATSKOJ POŠTI d.d.

U uvjetima pripreme za liberalizaciju tržišta poštanskih usluga, mogućeg ulaska novih konkurentskih kompanija, kao i jačanja postojećih konkurenata, HP d.d. uvidjela je važnost razvoja rukovoditelja na svim razinama kao ključnih karika za razvoj kompanije i jačanje njezina položaja na tržištu. Kako bi se mogla uspješno provoditi poslovna strategija u svrhu jačanja i razvoja kompanije bilo je potrebno otkriti, razjasniti i osvijestiti ponašanja rukovoditelja s obzirom na to da ta ponašanja imaju izravan utjecaj kako na zaposlenike, tako i na kompaniju u cjelini. Zbog toga se u Hrvatskoj pošti d.d. odlučilo provesti 360O feedback istraživanje, odnosno svim rukovoditeljima osigurati povratnu informaciju o ključnim poslovnim ponašanjima povezanima s kompanijskim kompetencijama kako bi stekli uvid i bolje razumjeli vlastite jake i slabe strane te odredili prioritete daljnjeg osobnog i profesionalnoga razvoja. Kao rezultat pripreme prije postupka istraživanja dobivena je skala za procjenjivanje ponašanja rukovoditelja u Hrvatskoj pošti d.d. odnosno alat za 3600 feedback istraživanje. Napravljena je posebna skala za višu razinu rukovoditelja (strateški i izvršni menadžment) te posebna skala za niži, operativni menadžment. Skala je preko probranih opisa ponašanja opisala svaku od pet rukovodnih kompetencija koje su se željele ispitati. Svaka od kompetencija je opisana česticama od kojih sedam opisuje poželjno ponašanje, a tri opisuju nepoželjno ponašanje. Nakon što je prikupljeno 4859 popunjenih upitnika te nakon izrade i interpretacije profila za 344 rukovoditelja na svim razinama, svaki od njih u suradnji sa svojim neposredno nadređenim, napravio je akcijski plan osobnog i profesionalnog razvoja. U svakom slučaju, kao odgovor na postavljenu hipotezu (H1: Primjenom alata 360O feedback u Hrvatskoj pošti d.d. steći će se uvid u stupanj razvijenosti rukovodnih kompetencija rukovoditelja) možemo reći da ne samo da je menadžment Hrvatske pošte d.d. stekao uvid u stupanj razvijenosti rukovodnih kompetencija rukovoditelja već je i svaki rukovoditelj stekao uvid u razvijenost vlastitih rukovodnih kompetencija te je imao priliku osvijestiti koliko se njihova samoprocjena razlikuje od procjene njihovih nadređenih, kolega i podređenih zaposlenika što je iznimno vrijedna informacija za daljnji osobni i profesionalni razvoj.

3600 feedback istraživanje; rukovodne kompetencije; razvoj; samoprocjena; procjena

nije evidentirano

engleski

CREATING AND USING 360O FEEDBACK TOOL IN HRVATSKA POŠTA d.d.

nije evidentirano

360°feedback study; management competencies; development; self-evaluation; assessment.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

11.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija