KONFLIKTI U TIMOVIMA: UTJECAJ VANJSKIH UČINAKA NA RAZINU KONFLIKTA U TIMU (CROSBI ID 392390)

Kuharić, Anita KONFLIKTI U TIMOVIMA: UTJECAJ VANJSKIH UČINAKA NA RAZINU KONFLIKTA U TIMU / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, . 2014

Kuharić, Anita

Brajša-Žganec, Andreja

KONFLIKTI U TIMOVIMA: UTJECAJ VANJSKIH UČINAKA NA RAZINU KONFLIKTA U TIMU

Rad se sastoji od više tematskih cjelina. U uvodnom poglavlju diplomskog rada definiraju se faktori vanjskih utjecaja na učestalost konflikata u timu kao i unutarnji učinci konflikata u timu, odnosno ističe se važnost utjecaja faktora na konflikte kao i utjecaj konflikata na učinkovitost komunikacije unutar tima a ujedno i učinkovitost poslovne suradnje unutar timova. Upravo radi velike važnosti funkcioniranja tima, s dobro koordiniranom komunikacijom postiže se visoka učinkovitost na razini cijele korporacije. Stoga važnost funkcioniranja tima s minimalnim konfliktima tj. konstruktivnim konfliktima je vrlo važna. Upravo zato se diplomski rad temelji na istraživanju vanjskih utjecaja u svrhu smanjenja konflikata. Radom se želi prikazati koliki utjecaj imaju vanjski učinci na konflikte u timovima, a u svrhu postizanja učinkovitosti nekog poslovnog zadatka. Slijedi tematska cjelina koja pregledom mnogih izvora literature, teoretski definira vanjske učinke, osobine ličnosti, uloge u timu ističući više definicija različitih autora. Također, izdvajaju se prakse vanjskih utjecaja na konflikte unutar tima kao i razmjerice unutar tima. Nadalje nastavlja se primarno istraživanje na bazi anketnog upitnika čiji objekt ispitivanja čine timovi iz iste korporacije. Nakon toga slijedi interpretacija rezultata i usporedba s postojećim saznanjima. U sljedećem poglavlju na temelju dobivenih rezultata slijedi opširnija moguća primjena dobivenih rezultata na smanjenje razine konflikata u timu a sa samim time i povećanje učinkovitosti. Završnim poglavljem odnosno zaključkom rezultati istraživanja dovode se u korelaciju s postavljenim hipotezama i ciljevima istraživanja čime se povezuje teoretski i praktični dio rada. Poglavlja na kraju diplomskog rada daju preglede korištene literature, priloge, popis slika, tablica i grafikona.

poslovni tim; timski rad; konflikt; razina konflikta

The conflict in teams: The influence of external impact of the level conflict in the team

work team; teamwork; conflict; level of the conflict