Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence (CROSBI ID 617478)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lukaš, Mirko Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana et al. (ur.). Zagreb: INTERKULTURA / IAIE, 2014. str. 153-163

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko

engleski

Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence

Stoga će se ovim radom komparativnim pristupom i analizom sadržaja dostupne literature korelirati kategorije kurikuluma građanskog odgoja u hrvatskom obveznom i srednjem školstvu te u odabranim razvijenim zemalja Sjevera Europe (skandinavije i britanskog otočja). Kategorije koje će se promatrati jesu: razredi i vrijeme početka osposobljavanja učenika za građanske kompetencije. Analizirati će se vrijeme potrebno za usvajanje ovih sadržaja tj. tjedni broj sati, zatim predmeti ili predmetna područja koja su obuhvaćena ovim sadržajima kao i vrijeme kojeg pojedine zemlje smatraju potrebnim kako bi mlade osobe pripremili za što kvalitetniju funkciju obnašanja građanskog života. Zapažamo da će biti vrlo zanimljivo vidjeti strana iskustva u teorijskoj zamisli provođenja sadržaja građanskog odgoja u kojem će se komparativnim pristupom tražiti odgovori na načine i oblike provođenja sadržaja građanskog odgoja. Rezultati ovih spoznaja pomoći će nam da u budućnosti lakše djelujemo na unaprjeđivanju naše školske prakse i poboljšanju nacionalnog kurikuluma građanskog odgoja poboljšavajući ga s već postojećim i prokušanim iskustvima.

civic competence; intercultural relations; national curriculum; structural dimensions;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-163.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Izvršni urednik: Novosel, Višnja

Zagreb: INTERKULTURA / IAIE

978-953-96967-3-1

Podaci o skupu

IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation.

predavanje

17.09.2014-21.09.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice