Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II) (CROSBI ID 211549)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
U ovome se radu, s motrišta koncentracije, analizira razvoj maloprodaje, maloprodajnih kompanija i lanaca i maloprodajnih poslovnih jedinica u sektoru pretežno prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj u usporedbi s izabranim europskim zemljama. U analizi se, koristi uobičajeni analitičko – statistički instrumentarij tabličnog i grafičkog prikazivanja i relativnih brojeva. Otkrivanjem zakonitosti u razvoju maloprodaje stvaraju se preduvjeti za projiciranje njezina budućeg razvoja. U tome smislu, spoznaje do kojih se može doći povijesnom analizom razvoja, analizom razvoja koncentracije te objašnjenjem promjena oblika doprinose otkrivanju zakonitosti razvoja maloprodaje.
maloprodaja; koncentracija; maloprodajna kompanija; prodajne površine; oblici prodavaonica
nije evidentirano
engleski
An Analysis of Retail Trade Development and Retail Business Units (II)
nije evidentirano
retailing; concentration; retail trade company; sales surfaces; retail formats
nije evidentirano