E - Business i E - Commerce: izazov za hrvatske maloprodavače (CROSBI ID 481986)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
E - Business i E - Commerce: izazov za hrvatske maloprodavače
E - trgovina je važan segment ukupnog elektroničkog poslovanja. U maloprodaji se elektronička trgovina odnosi na tzv. individualno - masovnu virtualnu maloprodaju. U ovome su radu autori ukazali na ulogu u elektroničke trgovine i virtualne maloprodaje u oblikovanju novih maloprodajnih poslovnih jedinica. Dostignuća suvremenih informatičkih tehnologija omogućila su znatno ubrzanje svih poslovnih i kupoprodajnih procesa kao i racionalizaciju uporabe čimbenika radnoga procesa u maloprodaji: prostora, zaliha, radne snage i sl. Uporaba elektroničke trgovine novi je izazov za hrvatske maloprodavače, jer na taj nčin dolazi i do promjene tržišnih odnosa, odnosno omogućuje se širenje maloprodajnog tržišta i izvan zemlje porijekla.
maloprodajna poslovna jedinica; prodavaonica; informacijska funkcija; e - trgovina; Internet; tržišni odnosi
nije evidentirano
engleski
E - Business and E - Commerce: A Challenge for Croatian Retailers
nije evidentirano
retail business unit; shop; informational function; e - trade; Internet; market relations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43 - 48-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Electronic Commerce
Čišić, Dragan
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
Podaci o skupu
XXIV International Convention MIPRO 2001
predavanje
21.05.2001-25.05.2001
Opatija, Hrvatska