U hipermarketu hiperteksta: književni tekst na internetu (CROSBI ID 211796)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Tkalec, Gordana
hrvatski
U hipermarketu hiperteksta: književni tekst na internetu
U vremenu kada internet postaje nezaobilaznim medijem na kojemu je književnost pronašla novi oblik pojavnosti nužno je da i znanost o književnosti osvijesti i definira tu pojavnost. Prije svega književni tekst na internetu ne može se više promatrati izolirano, već u njegovom izravnom međumrežnom kontekstu, dakle, mora se baviti hipertekstom, odnosno svim onim što okružuje tekst i s čime je taj tekst povezan. U obzir se mora uzeti naglašena vizualnost internetskog hipermedija koji ipak nije multimedijalan, jer tekst ne biva promijenjen. Književnost na internetu također je jedan od pokretača multikulturalnosti i globalizacijskih trendova, ali i ona podliježe zakonitostima tržišta i dobroga marketinga i dizajna, a koji se sve češće koriste i na stranicama posvećenima književnosti.
internet; mediologija; vizualnost; hipertekst; interkulturalnost; intermedijalnost; globalizacija
nije evidentirano
engleski
IN THE HYPERMARKET OF A HYPERTEXT Literary text on the Internet
nije evidentirano
Internet; mediology; visuality; hypertext; interculturalism; intermediality; globalization
nije evidentirano