Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedna analiza korištenja multimedijskih alata pri izradi edukativne aplikacije (CROSBI ID 392731)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lesica-Mezak, Jasminka Comparative analysis of using multimedia authoring tools in developing an educational application / Usporedna analiza korištenja multimedijskih alata pri izradi edukativne aplikacije / Prelog, Nenad (mentor); Vatraždin, Fakultet organizacije i informatike, . 1997

Podaci o odgovornosti

Lesica-Mezak, Jasminka

Prelog, Nenad

hrvatski

Usporedna analiza korištenja multimedijskih alata pri izradi edukativne aplikacije

Osnovna tema ovog rada je usporedna analiza uporabe nekoliko multimedijskih autorskih alata na raznim platformama pri izradi edukativne aplikacije s naglaskom na način pronalaženja optimalnog alata prema specifičnim zahtjevima aplikacije. U opisu izrade multimedijske aplikacije prema udžbeniku matematike za osnovne škole, prikazana je prednost korištenja multimedije nad klasičnim procesom obrazovanja, opisana je izrada u svakom od odabranih autorskih alata na različitim platformama, te izrada za korištenje na mreži. Završetak istraživanja predstavlja usporedna analiza korištenih alata obzirom na platformu, ekranske i animacijske mogućnosti, interaktivnost, te mogućnosti korištenja zvuka. Navode se kriteriji i zahtjevi aplikacije, na osnovu kojih su analizirane prednosti i nedostaci svakog alata pri izradi iste edukativne aplikacije, te predstavljaju osnovu pri odabiru optimalnog autorskog alata.

Multimedija; hipermedija; autorski alati; edukativni softver

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of using multimedia authoring tools in developing an educational application

Osnovna tema ovog rada je usporedna analiza uporabe nekoliko multimedijskih autorskih alata na raznim platformama pri izradi edukativne aplikacije s naglaskom na način pronalaženja optimalnog alata prema specifičnim zahtjevima aplikacije. U opisu izrade multimedijske aplikacije prema udžbeniku matematike za osnovne škole, prikazana je prednost korištenja multimedije nad klasičnim procesom obrazovanja, opisana je izrada u svakom od odabranih autorskih alata na različitim platformama, te izrada za korištenje na mreži. Završetak istraživanja predstavlja usporedna analiza korištenih alata obzirom na platformu, ekranske i animacijske mogućnosti, interaktivnost, te mogućnosti korištenja zvuka. Navode se kriteriji i zahtjevi aplikacije, na osnovu kojih su analizirane prednosti i nedostaci svakog alata pri izradi iste edukativne aplikacije, te predstavljaju osnovu pri odabiru optimalnog autorskog alata.

multimedia; hypermedia; authoring tools; educational software

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

19.04.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Vatraždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija