Suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije i metodika nastave informatike (CROSBI ID 212495)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Topolovec, Velimir ; Mezak, Jasminka
hrvatski
Suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije i metodika nastave informatike
U ovom radu raspravlja se o iskustvima povezanim s korištenjem suvremene informacijske i komunikacijske kao i obrazovne tehnologije u koncipiranju i izvođenju nastavnog predmeta "Metodika nastave informatike" koji slušaju studenti četvrte godine smjera "Pedagogija i informatika" na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Autori su na temelju brojnih istraživanja u svijetu i iskustava stečenih u svojem pedagoškom radu izradili koncepciju predmeta koji se značajno oslanja na korištenje Interneta, odnosno WWW. Rad je sastavljen od tri dijela. U prvom dijelu iznose se rezultati znanstvenih istraživanja o najznačajnijim elementima koji povezuju IKT s kvalitetom nastave i učenja. Tu se navodi i analizira 12 temeljnih stavova o utjecaju novih tehnologija na proces poučavanja i učenja te o potrebnim promjenama koje će se zahtijevati od nastavnika, učenika i ostalih sudionika u obrazovanju. U drugom dijelu izlaže se razvoj i koncepcija nastavnog predmeta "Metodika nastave informatike" koji se temelji na timskom radu studenata i principima vođenja i usmjeravanja od strane nastavnika, te intezivnom korištenju Interneta. U trećem dijelu iznose se najvažniji rezultati koji su postignuti tijekom akademskih godina 1997/98. i 1998/99., prikazuju se osnovni sadržaji i izvode zaključci o nužnosti korištenja Interneta u cilju što efikasnije i efektivnije nastave i učenja.
metodika nastave informatike; kvaliteta; učenje i poučavanje; timski rad
nije evidentirano
engleski
Contemporary information and communication technology and methodology of teaching informatics
nije evidentirano
methodology of teaching informatics; quality; teaching and learning; teamwork
nije evidentirano