Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tehnički elaborat zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457) (CROSBI ID 775620)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Lakušić, Stjepan ; Dragčević, Vesna ; Ahac, Saša ; Džambas, Tamara ; Haladin, Ivo ; Ahac, Maja Tehnički elaborat zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457) // Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 2013.

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan ; Dragčević, Vesna ; Ahac, Saša ; Džambas, Tamara ; Haladin, Ivo ; Ahac, Maja

hrvatski

Tehnički elaborat zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457)

Ovaj elaborat je izmjena i dopuna postojećeg elaborata Zaštite od buke za građevinu Željeznička pruga OŠTARIJE-KNIN-SPLIT, dionica: Perušić – Gračac, dio građevine: II. poddionica. Za potrebe proračuna razine buke izrađen je, u okviru mogućnosti, detaljan 3D model terena i primijenjena je važećom regulativom propisana metoda proračuna razine buke od željezničkog prometa. Zbog detaljnosti modela proračuna koji je uzeo u obzir značajno veći broj utjecajnih parametara, koji se odnose prvenstveno na utjecaj morfologije terena i utjecaj objekata na širenje zvučnog vala, uočljive su razlike u izračunatim razinama buke na razini postojećeg i ovog elaborata. Razlike se dodatno pojavljuju jer je primijenjena različita metoda proračuna. Proračunane razine buke u okviru ovog elaborata, osim u nekoliko kritičnih točaka, manje su od onih proračunanih u postojećem elaboratu što ima izravni utjecaj na planiranje zaštite. Ovim su elaboratom definirane optimizirane lokacije, visine i duljine zidova za zaštitu od buke čiju se izvedbu, u skladu s postojećim uvjetima, predlaže provesti u dvije faze.

analiza stanja bučnosti; zaštita od buke željezničkog prometa

nije evidentirano

engleski

Acoustic study: Rail line Oštarije - Knin - Split, Section Perušić - Gračac, II. subsection: station Gospić (km cca 115+445) - bridge Jaruga (km cca 136+457)

nije evidentirano

noise situation analysis; rail noise protection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo