Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava fizike u školi i pravo uvođenje pojma mase pomoću tromosti i težine u osnovnoj školi (CROSBI ID 482216)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Paar, Vladimir Nastava fizike u školi i pravo uvođenje pojma mase pomoću tromosti i težine u osnovnoj školi // Zbornik Učenik - aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić,Mladen;Knežević,Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2001. str. 109-121-x

Podaci o odgovornosti

Paar, Vladimir

hrvatski

Nastava fizike u školi i pravo uvođenje pojma mase pomoću tromosti i težine u osnovnoj školi

Razmatraju se novi trendovi u školskoj nastavi fizike, a posebno u EU, te stavovi učenika prema fizici u odnosu na stavove prema drugim predmetima. Razmatraju se posebno metodički i pojmovni problemi oko uvođenja mase u osnovnoj školi.

nastava fizike; masa; inercija; težina

nije evidentirano

engleski

Physics teaching in schools and the introduction of the concept of mass using inertia and weight in elemntary school

nije evidentirano

physics education; mass; inertia; weight

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-121-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Buljubašić,Mladen;Knežević,Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Učenik - aktivni sudionik u nastavi fizike

pozvano predavanje

18.04.2001-20.04.2001

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika