"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima (CROSBI ID 213200)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
hrvatski
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima
Zadatci u nastavi matematike tradicionalno su puni imperativa poput "Izračunaj, riješi" i sl. te pitanja zatvorenog tipa poput "Koliko je rješenje? Koliki je x?" i sl. Takvi zadaci bi trebali biti dopunjavani pitanjima otvorenog tipa, npr. "Objasni, Prikaži neki svoj primjer, Zašto?" i sl. U vrijedne zahtjeve ubraja se i primjena kondicionala i pogodbenih rečenica poput "Što bi bilo kada..." Ovaj članak govori upravo o promicanju upotrebe uvjeta u matematičkim zadacima.
nastava matematike; pogodbene rečenice
nije evidentirano
engleski
"What would happen if..." Didactical reasons for using what-if questions in mathematics education
nije evidentirano
mathematics education; what-if problems
nije evidentirano