Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama (CROSBI ID 619433)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana
hrvatski
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike među učenicima sedmih i osmih razreda s posebnim edukacijskim potrebama i onih bez njih u samopoimanju, varijablama vezanim uz čitanje i školskom uspjehu. Učenici s posebnim edukacijskim potrebama smatraju se manje akademski kompetentnima, manje prihvaćenima od strane vršnjaka, manje su zadovoljni svojim ponašanjem te su općenito manje zadovoljni sobom i svojim životom od učenika koji nemaju posebne edukacijske potrebe. Manje vole čitati i manje su uvjereni da dobro čitaju, a postižu i slabiji školski uspjeh. Razlike postoje i ovisno o tome školuju li se takvi učenici uz rješenje o primjerenom obliku školovanja ili bez njega. Iz nalaza istraživanja vidljivo je da posjedovanje rješenja o primjerenom obliku školovanja, zbog individualiziranih postupaka koje su učitelji obvezni primjenjivati prema učenicima s rješenjem, ima učiinak na rezultat na dijelu ispitivanih varijabli te se time potvrđuje njegova svrhovitost u praksi.
samopoimanje; navike čitanja; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs
nije evidentirano
self-image; reading habits; school success
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-x.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
21. dani Ramira i Zorana Bujasa
Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A.
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-175-463-7
Podaci o skupu
21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA
predavanje
11.04.2013-13.04.2013
Zagreb, Hrvatska