Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a (CROSBI ID 619626)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Matotek, Josipa ; Jugo, Gordana
hrvatski
Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a
Rad opisuje masovni otvoreni online tečaj „Moodle MOOC“ održan 2014. godine na hrvatskom jeziku u svrhu stručnog usavršavanja nastavnog osoblja. Posebna pažnja posvećena je analizi polaznika, njihove uspješnosti i aktivnosti u diskusijama. Smatra se da je polaznik uspješno završio tečaj, ako je osvojio barem jednu od moguće tri značke koje su ponuđene u tečaju, takvih polaznika je ukupno 98. Iako je prolaznost od 22, 27% u odnosu na ukupni broj sudionika u tečaju visoka u odnosu na prosječne MOOC-ove, u nastavku su korišteni alternativni načini mjerenja uspješnosti polaznika. S obzirom na visoku korelaciju izbora polaznika u početnoj anketi i postotka njihove uspješnosti, smatramo da je to relevantan podatak pa je prema tome prolaznost u ovom tečaju 90, 74%. Značajna aktivnost polaznika u diskusijama i njihovo visoko zadovoljstvo forumima ukazuju da treba nastaviti u tom smjeru.
Moodle; MOOC
nije evidentirano
engleski
Analysis of Characteristics, Discussions and Performance of Participants of Regional Moodle MOOC's
nije evidentirano
Moodle; MOOC
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova konferencije CUC 2014
Ana Orlović
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
978-953-6802-29-6
Podaci o skupu
"Povežite se, polijećemo", 16. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2014.
predavanje
19.11.2014-21.11.2014
Zagreb, Hrvatska