Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 213723)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Purković, Damir ; Bezjak, Jožica Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 131-152

Podaci o odgovornosti

Purković, Damir ; Bezjak, Jožica

hrvatski

Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja

Današnje tehničko obrazovanje je, zbog dinamičnih društvenih i tehničko-proizvodnih odnosa, suočeno s problemima uspješnog ostvarivanja ciljeva nastave. Problemi su izraženi u nedostatnim anticipacijskim i adaptacijskim kompetencijama učenika, što se negativno odražava na razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Konstruktivistički pristup učenju i poučavanju nameće se kao valjana filozofska, psihologijska i pedagoška podloga, suvremenog obrazovanja koja bi, primjenom strategija aktivnog učenja, mogla doskočiti tim problemima. Pri implementaciji konstruktivističkog pristupa važan segment predstavlja nastavni kontekst i kontekstualni pristup učenju i poučavanju. Zbog toga je bilo nužno razlučiti značenje konteksta učenja i poučavanja, i izdvojiti elemente kontekstualne nastave i učenja, relevantne za temeljno tehničko obrazovanje. U tom smislu, u radu se iznosi određenje temeljnih pojmova kontekstualne nastave i učenja, nastavnog konteksta i kontekstualnog pristupa nastavi. Iznosi se pregled teorijske utemeljenosti i znanstvenih istraživanja, relevantnih za kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom odgoju i obrazovanju. Izdvojeni elementi, pristupi i dobra praksa čine okosnicu kontekstualnog pristupa nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja.

kontekstualni pristup nastavi ; kontekstualno učenje i poučavanje ; nastavni kontekst ; tehnički odgoj i obrazovanje ; tehnička kultura

nije evidentirano

engleski

Contextual approach to learning and teaching during basic technical education

nije evidentirano

contextual approach to teaching ; contextual learning and teaching ; teaching context ; technical education ; technical culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (1)

2015.

131-152

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice