Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu (CROSBI ID 393171)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurcan, Vanja
Grbac, Bruno
First Komen, Ivana
hrvatski
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu
Svrha rada je kroz teorijsko i empirijsko istraživanje ispitati te posljedično ukazati na važnost i položaj pakiranja kao kao promotivnog medija te njegovu ulogu u izgradnji marke i percepciji pproizvoda kod potrošača.
pakiranje; marke; percepcija proizvoda
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
engleski
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu
nije evidentirano
package; brand; perception of product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka