Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa (CROSBI ID 619873)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kovčo Vukadin, Irma Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa // Knjiga sažetaka. 4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "Izvan granica" / Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig, Dora (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 175-176

Podaci o odgovornosti

Kovčo Vukadin, Irma

hrvatski

Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa

Sveučilišni studijski program socijalne pedagogije postoji (pod različitim nazivima) od 1964. godine. Tijekom tog perioda su se dešavale izmjene studijskog programa koje su bile rezultat uočenih potreba iz društvenog okruženja i razvoja znanstvenog područja socijalne pedagogije. Najznačajnija recentna promjena studijskog programa socijalne pedagogije se vezuje uz akademsku godinu 2005/06 kada se upisuje prva generacija studenata socijalne pedagogije po tzv. „bolonjskom“ sustavu. Glavni ciklusi obrazovanja socijalnih pedagoga su preddiplomski i diplomski studij socijalne pedagogije. Prema programu za koji je Ministarstvo znanosti izdalo dopusnicu 2005. godine, „preddiplomski studij u trajanju od 3 godine pretežito je orijentiran na stjecanje općih, generičkih znanja, koja su osnova za specijalistička znanja iz uže struke i osnova su za cjeloživotno obrazovanje“, dok se programi diplomskog studija (2 modula) „pretežito odnose na sadržaje uže discipline i sadržaje samopromatranja i profesionalnog razvoja s jedne strane, i sadržaje znanstveno-istraživačkog i analitičko-istraživačkog rada s druge strane. Završetkom diplomskog studija stručnjaku se daje mogućnost obavljanja djelatnosti u provođenju dijagnostičkih postupaka i svih faza tretmana kao i njihove evaluacije.“ Od akademske godine 2010/11 su u primjeni obnovljeni programi. Aktualno se radi na reviziji preddiplomskog i diplomskog studija. U svibnju 2013. godine je provedeno istraživanje kvalitete života studenata socijalne pedagogije (N=169) kao pilot nacionalnog istraživanja. Jedno od istraživanih područja se odnosilo na zadovoljstvo studijem i studiranjem. U radu se donose i diskutiraju rezultati istraživanja te utvrđuju razlike u zadovoljstvu studijem i studiranjem studenata obzirom na studijski ciklus (preddiplomski i diplomski) s ciljem unapređenja preddiplomskog i diplomskog programa socijalne pedagogije.

studijski programi; socijalna pedagogija; zadovoljstvo studenata

nije evidentirano

engleski

Social pedagogy students' satisfaction with study program and studying: contribution to study program improvement

nije evidentirano

study programs; social pedagogy; students’ satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-176.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka. 4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "Izvan granica"

Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig, Dora

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-75-6

Podaci o skupu

4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem „Izvan granica“

predavanje

09.10.2014-11.10.2014

Brač, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija