Competitive positioning of Croatian tourism offer (CROSBI ID 53077)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vitasović, Aljoša
engleski
Competitive positioning of Croatian tourism offer
Svjetska ekspanzija putovanja u odredišta standardne turističke ponude dostigla su svoj vrhunac. Pozicioniranje turističke ponude i turističkog proizvoda temeljenog na ekonomiji multiplicira socioekonomske koristi od turizma i dovodi do progresije dodane vrijednosti uz valorizaciju turističke resursne osnove. Pozicioniranje turističke ponude i turističkog proizvoda temeljenog na kvaliteti, i specifičnim obilježjima destinacije kao razlikovnim činiteljima multiplicira socioekonomske koristi od turizma. Što dovodi do progresije dodane vrijednosti uz efikasnu i održivu valorizaciju turističke resursne osnove. Implementacija algoritma ekonomije doživljaja omogućava ostvarenje konkurentske prednosti na osnovi diferencijacije po kvaliteti. Opisani koncept za Republiku Hrvatsku kao turističku destinaciju očituje se u prednosti promoviranja turističkih doživljaja, a na osnovi autentičnih atributa koje ne koriste konkurentne destinacije okruženja. Nadalje, u radu je predložen je model konkurentnosti i model pozicioniranja turističke destinacije s aspekta ekonomije doživljaja. Rad je rezultat istraživanja na području turizma, kao i istraživanja usmjerena prema razumijevanju promjena u percepciji konkurentnosti turističke destinacije
Tourist destination, Innovation, Tourism trends, Experience economy, Positioning
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
116-153.
objavljeno
Podaci o knjizi
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2014.
978-953-7498-77-1