Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama (CROSBI ID 393345)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marincel Mateja Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama / Ivana First Komen (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Marincel Mateja

Ivana First Komen

hrvatski

Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama

Istraživanjem se ispituje kako i u kojoj mjeri jednostruka i višestruka izloženost oglasnim porukama utjecati na stavove djece te hoće li promjene u sadržaju oglasne poruke za jedan te isti proizvod izazvati promjene preferencije djece prema proizvodu. Mogući ishod je da višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod nema utjecaj na preferenciju djece odnosno višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod jača vezu s markom.

Televizijsko oglašavanje; Djeca; Izloženost

nije evidentirano

engleski

Effect of TV advertising on children: analysis of multiple exposure to advertising messages

nije evidentirano

TV advertising; Children; Exposure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija