Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama (CROSBI ID 393345)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marincel Mateja
Ivana First Komen
hrvatski
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama
Istraživanjem se ispituje kako i u kojoj mjeri jednostruka i višestruka izloženost oglasnim porukama utjecati na stavove djece te hoće li promjene u sadržaju oglasne poruke za jedan te isti proizvod izazvati promjene preferencije djece prema proizvodu. Mogući ishod je da višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod nema utjecaj na preferenciju djece odnosno višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod jača vezu s markom.
Televizijsko oglašavanje; Djeca; Izloženost
nije evidentirano
engleski
Effect of TV advertising on children: analysis of multiple exposure to advertising messages
nije evidentirano
TV advertising; Children; Exposure
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka