Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije (CROSBI ID 393347)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mihanić, Irena Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije / Ivana First Komen (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Mihanić, Irena

Ivana First Komen

hrvatski

Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije

Svrha istraživanja je otkriti na koji način intezitet negativnih osjećaja utječe na postkupovne reakcije potrošača. Kroz istraživanje će se ispitati postkupovne reakcije potrošača na negativne emocije vezane za četiri proizvoda koja se razlikuju cijenom, učestalošću kupnje i vremenom korisštenja, Proizvodi su izabrani zbog pretpostavke da izazivaju različite emocije te posljedice preporuke, lojalnost prema marki i ulaganje žalbi.

postkupovno; emocije; potrošači; marka; reakcije

nije evidentirano

engleski

Effect of negative post-buying consumer emotions towards brand on their post-buying reactions

nije evidentirano

post-buying; emotions; consumers; brand; reaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija