Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije (CROSBI ID 393347)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mihanić, Irena
Ivana First Komen
hrvatski
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije
Svrha istraživanja je otkriti na koji način intezitet negativnih osjećaja utječe na postkupovne reakcije potrošača. Kroz istraživanje će se ispitati postkupovne reakcije potrošača na negativne emocije vezane za četiri proizvoda koja se razlikuju cijenom, učestalošću kupnje i vremenom korisštenja, Proizvodi su izabrani zbog pretpostavke da izazivaju različite emocije te posljedice preporuke, lojalnost prema marki i ulaganje žalbi.
postkupovno; emocije; potrošači; marka; reakcije
nije evidentirano
engleski
Effect of negative post-buying consumer emotions towards brand on their post-buying reactions
nije evidentirano
post-buying; emotions; consumers; brand; reaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka