Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu (CROSBI ID 393350)

Ocjenski rad | diplomski rad

Roknić, Sunčica Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu / Ivana First Komen (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Roknić, Sunčica

Ivana First Komen

hrvatski

Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu

Radom se utvrđuju načini primjene internog marketinga u kompanijama te konkretni učinci tih mjera na korporativnu kulturu kompanije. Nastoji se utvrditi tko je odgovoran za provođenje aktivnosti internog marketinga, a tko je glavna ciljna skupina: svi zaposlenici ili pojedine funkcije. Istraživanje također pruža odgovor na to utječu li mjere internog marketinga koje kompanije primjenjuju na korporativnu kulturu kompanije .

interni; marketing; korporativna; kultura; učinci

nije evidentirano

engleski

Application of internal marketing and effects on corporative culture

nije evidentirano

internal; marketing; corporative; culture; effects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija