Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu (CROSBI ID 393350)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Roknić, Sunčica
Ivana First Komen
hrvatski
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu
Radom se utvrđuju načini primjene internog marketinga u kompanijama te konkretni učinci tih mjera na korporativnu kulturu kompanije. Nastoji se utvrditi tko je odgovoran za provođenje aktivnosti internog marketinga, a tko je glavna ciljna skupina: svi zaposlenici ili pojedine funkcije. Istraživanje također pruža odgovor na to utječu li mjere internog marketinga koje kompanije primjenjuju na korporativnu kulturu kompanije .
interni; marketing; korporativna; kultura; učinci
nije evidentirano
engleski
Application of internal marketing and effects on corporative culture
nije evidentirano
internal; marketing; corporative; culture; effects
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka