Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga (CROSBI ID 393352)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Palmić, Loreta
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
Ovaj rad istražuje ulogu modnog bloga u razvoju modnog marketinga, odnosno nudi objašnjenje pojma modnog marketinga i objašnjava značajke razvoja društvenih medija, u okviru čega se provodi istraživanje modnih blogova. Rad pruža teorijski uvid u razvoj društvenih medija i njihovu važnost za marketinšku komunikaciju u okviru modne industrije.
moda; blog; uloga; marketing; razvoj
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
engleski
The role of a fashion blog in fashion marketing development
nije evidentirano
fashion; blog; role; marketing; development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
23.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka