Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga (CROSBI ID 393352)

Ocjenski rad | diplomski rad

Palmić, Loreta Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Palmić, Loreta

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga

Ovaj rad istražuje ulogu modnog bloga u razvoju modnog marketinga, odnosno nudi objašnjenje pojma modnog marketinga i objašnjava značajke razvoja društvenih medija, u okviru čega se provodi istraživanje modnih blogova. Rad pruža teorijski uvid u razvoj društvenih medija i njihovu važnost za marketinšku komunikaciju u okviru modne industrije.

moda; blog; uloga; marketing; razvoj

Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.

engleski

The role of a fashion blog in fashion marketing development

nije evidentirano

fashion; blog; role; marketing; development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

99

23.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija