izvor podataka: crosbi
!
The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry (CROSBI ID 393353)
Ocjenski rad | diplomski rad
Grgurić Čop, Nina
The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry / Ivana First Komen (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Grgurić Čop, Nina
Ivana First Komen
engleski
The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry
Rad istražuje utjecaj kojeg društveno odgovorno poslovanje ima na odanost potrošača te postoji li uopće veza i koliko je čvrsta. Na koji način se ta veza stvara i koriste li potrošači moć, odnosno novac da uvjetuju ponašanje proizvođača te kako se to percipira na primjeru kozmetičke industrije.
effect; responsible; business; loyalty; cosmetics; industry
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
21.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove