Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry (CROSBI ID 393353)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgurić Čop, Nina The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry / Ivana First Komen (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Grgurić Čop, Nina

Ivana First Komen

engleski

The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry

Rad istražuje utjecaj kojeg društveno odgovorno poslovanje ima na odanost potrošača te postoji li uopće veza i koliko je čvrsta. Na koji način se ta veza stvara i koriste li potrošači moć, odnosno novac da uvjetuju ponašanje proizvođača te kako se to percipira na primjeru kozmetičke industrije.

effect; responsible; business; loyalty; cosmetics; industry

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

21.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija