Korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju (CROSBI ID 393368)

Petričec, Elina Korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju / Jeđud Borić, Ivana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014

Petričec, Elina

Jeđud Borić, Ivana

Korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju

Opisivanjem važnosti kreativnosti i umjetnosti za život svake osobe, ovaj rad uvodi nas u korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Opisana je važnost igre, drame i kazališta, glazbe, plesa i pokreta, crteža i slike kao nekih od ekspresivnih tehnika koje se mogu koristiti u radu. Karakteristike pojedinih tehnika se preklapaju te se u radu s korisnicima često koriste kombinirano što se može primijetiti i u opisanim programima. Drugi dio rada daje prikaz projekta ‘’Frikovi!’’ u kojem je autorica sudjelovala kao osnivač i voditelj. Sudionici su na projektu kroz glumačke i kazališne tehnike propitivali fenomen stigmatizacije u društvu i svoj osobni odnos prema ‘’drugačijima’’ te u isto vrijeme razvijali empatiju i toleranciju jednih prema drugima. Osim navedenih tehnika korištene su tehnike plesa, glazbe, yoge, sporta, odnosno bilo koje druge tehnike koje su mogle poslužiti ostvarenju cilja. U radu su opisana iskustva sudionika te je također autorica dala svoj osvt i preporuke za daljnji rad projekta. Čitanjem rada mogu se uočiti mogućnosti i koristi korištenja ekspresivnih tehnika što je i sumirano u zaključku gdje se i opisuje mogućnost primjene ovakvog projekta u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju.

kreativnost; umjetnost; ekspresivne tehnike; igra; drama; glazba; ples; crtež; ‘’Frikovi!’’

Use Of The Expressive Techiniques In Working With Children And Youth With Behavioral Problems

creativitiy; art; expressive techniques; play; drama; music; dance; drawing; ‘’Freaks!’’