izvor podataka: crosbi
!
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka (CROSBI ID 393394)
Ocjenski rad | diplomski rad
Pajić, Karlo
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Pajić, Karlo
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
Svrha istraživanja je istražiti na koji način formirati kvalitetan marekting plan kako bi plasman proizvoda i zadovoljenje potreba potrošača bilo uspješno. Također, cilj je i analizirati i prikazati strategiju plasmana proizvoda na tržište Bliskog istoka.
Marketing plan; plasiranje proizvoda; tržište Bliskog istoka
nije evidentirano
engleski
Marketing plan for product placing into Middle East market
nije evidentirano
Marketing plan; product placing; Middle East market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove