PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA (CROSBI ID 53200)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Livazović, Goran
hrvatski
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA
Rad je usmjeren na analizu uloge i utjecaja primjene koncepta ishoda učenja i kompetencijskog promišljanja odgoja i obrazovanja iz perspektive tradicionalne pedagoško-didaktičke utemeljenosti nastavnog procesa. Problematizira se premisa o sve izraženijoj disonanci između temeljnih odgojno- obrazovnih i kulturoloških čimbenika profesionalnog rada u nastavnoj praksi s obzirom na trendove kompetencijskog promišljanja obrazovanja. Tekst analizira pozitivne i negativne aspekte primjene ishoda učenja u suvremenom programiranju školskog kurikuluma.
ishodi učenja, visoko obrazovanje, kurikulum, pedagogija, suvremeni odgoj i obrazovanje
Rad objavljen u recenziranom zborniku radova Međunarodne stručne konferencije Strojarskog fakulteta u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
engleski
PEDAGOGY AND LEARNING OUTCOMES: A CRITICAL PERSPECTIVE
nije evidentirano
learning outcomes, higher education, curriculum design, pedagogy, contemporary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-192.
objavljeno
Podaci o knjizi
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue
Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
2014.
978-953-6048-76-2