Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja (CROSBI ID 620449)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Burić, Irena Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip et al. (ur.). Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 35-35

Podaci o odgovornosti

Burić, Irena

hrvatski

Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja

Učenje i postignuće važni su za akademske, karijerne i socijalne životne ciljeve i ishode učenika te stoga predstavljaju važno izvorište za doživljavanje različitih emocija. Istraživanja pokazuju da učenici doživljavaju brojna, raznolika i intenzivna emocionalna iskustva u školskom okruženju, koja usmjeravaju njihove interakcije, utječu na učenje, poučavanje i postignuće te oblikuju njihov osobni rast i razvoj. Emocije djeluju na učenikove kognitivne procese i izvedbu, na njegovu motivaciju, ali i na psihičko i neuroimunološko funkcioniranje. Učeničke emocije imaju i značajan utjecaj na kvalitetu komunikacije u razredu, što za uzvrat utječe na učinkovitost poučavanja i vrstu interakcije između nastavnika i učenika. U posljednjih nekoliko godina znatno se povećao broj istraživanja koja proučavaju fenomen učeničkih emocija što je rezultiralo sljedećim važnim zaključcima: prvo, prilikom razmatranja obrazovnih problema potrebno je proučavati višestruka emocionalna iskustva kako kod učenika tako i kod nastavnika ; drugo, učeničke emocije ''uklopljene'' su na složene načine unutar pojedinca, kroz pojedince i kroz vrijeme te su pod utjecajem spola, rase, individualnih dispozicija, razredne interakcije i socijalno-povijesnog konteksta ; i posljednje, emocije snažno utječu na učeničko i nastavničko angažiranje, izvedbu i razvoj ličnosti, što znači da imaju važne implikacije za kreiranje obrazovne politike kao i za društvo u cjelini. Cilj ovog simpozija jest skretanje pozornosti stručne javnosti na važnost učeničkih emocija za procese učenja, motivacije i školskog postignuća, kao i na osobne i okolinske čimbenike koji doprinose njihovom razvoju. U okviru simpozija će biti prezentirana četiri interesantna recentna rada domaćih autora koja status učeničkih emocija stavlja u različite faze procesa samoregulacije učenja (emocije kao pokretači samoregulacije učenja u području pisanja ; osobni i okolinski čimbenici razvoja ugodnih emocija u području matematike ; uloga motivacijskih uvjerenja u ponašajnoj i motivacijskoj uključenosti u učenje matematike ; …) Nadam se da će ovaj simpozij doprinijeti prepoznavanju važnosti uloge emocija u obrazovnom procesu, razumijevanju individualnih i kontekstualnih čimbenika odgovornih za njihov nastanak kao i potencijalnim učincima doživljenih emocija na učenje, motivaciju i školski uspjeh.

emocije; samoregulacija učenja; motivacija; školsko postignuće; osobni i okolinski antecedenti emocija

Rad je predstavljao uvodno predavanje u simpoziju "Uloga emocija u procesu samoregulacije učeja"

engleski

The role of emotions in the process of self-regulated learning

nije evidentirano

emotions; self-regulated learning; motivation; academic achievement; personal and environmental antecedents of emotions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-35.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna

Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb

978-953-55079-4-9

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?

predavanje

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija