Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije (CROSBI ID 214788)

Prilog u časopisu | ostalo

Čoh, Ćiril Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije // Metodički ogledi, 6 (1995), 11; 9-35

Podaci o odgovornosti

Čoh, Ćiril

hrvatski

Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije

Autor se bavi problemom primjene filozofski relevantnog djela u nastavi filozofije, dakle ne razmatra djelo s estetskog odnosno umjetničkog aspekta. Likovna djela Magritteov ’Ljudski uvjet ΙΓ i Dürerova ’Melencolia Γ interesiraju nas zbog onog sto je na njima filozofski relevantno, a to je promišljanje cjelovitog u sebe zatvorenog svijeta koji sam sebe otkriva ukazujući pritom na strukturu svijeta oko nas u koji se, ukoliko podražavamo njegovu kreativnost, i sami uključujemo. Tu strukturu prepoznajemo čak i u strukturi događanja u razredu, ukoliko se u njemu događa kreativna nastava. To je nastava koja izoštrava učenikove spoznajne sposobnosti, proširuje njegove duhovne horizonte, koja ga osposobljuje za plodonosnije prisvajanje svijeta. Ona maksimalno angažira sve njegove duševne moći jer u svijetu otkriva dimenziju čudesnosti i vrijednosti koje život čine radosnim. No da li ovdje ponuđeni projekt zaista omogućuje takvu nastavu, to ostaje otvoreno.

Filozofski relevantno umjetničko djelo; nastava filozofije; Magritte; Dürer; vrijednosti

nije evidentirano

engleski

The Application of Philosophically Relevant Artistic Work in Teaching Philosophy

nije evidentirano

Philosophically relevant work; teaching philosophy; Magritte; Dürer; values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (11)

1995.

9-35

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Filozofija