Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije (CROSBI ID 214788)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Čoh, Ćiril
hrvatski
Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije
Autor se bavi problemom primjene filozofski relevantnog djela u nastavi filozofije, dakle ne razmatra djelo s estetskog odnosno umjetničkog aspekta. Likovna djela Magritteov ’Ljudski uvjet ΙΓ i Dürerova ’Melencolia Γ interesiraju nas zbog onog sto je na njima filozofski relevantno, a to je promišljanje cjelovitog u sebe zatvorenog svijeta koji sam sebe otkriva ukazujući pritom na strukturu svijeta oko nas u koji se, ukoliko podražavamo njegovu kreativnost, i sami uključujemo. Tu strukturu prepoznajemo čak i u strukturi događanja u razredu, ukoliko se u njemu događa kreativna nastava. To je nastava koja izoštrava učenikove spoznajne sposobnosti, proširuje njegove duhovne horizonte, koja ga osposobljuje za plodonosnije prisvajanje svijeta. Ona maksimalno angažira sve njegove duševne moći jer u svijetu otkriva dimenziju čudesnosti i vrijednosti koje život čine radosnim. No da li ovdje ponuđeni projekt zaista omogućuje takvu nastavu, to ostaje otvoreno.
Filozofski relevantno umjetničko djelo; nastava filozofije; Magritte; Dürer; vrijednosti
nije evidentirano
engleski
The Application of Philosophically Relevant Artistic Work in Teaching Philosophy
nije evidentirano
Philosophically relevant work; teaching philosophy; Magritte; Dürer; values
nije evidentirano