Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 215001)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Borovac, Tijana Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Život i škola = Life and school, LIX (2013), 30; 38-46

Podaci o odgovornosti

Borovac, Tijana

hrvatski

Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Aktualni međunarodni dokumenti opisuju inkluziju kao građansko pravo djece s teškoćama u razvoju na pristup socijalnim resursima sa svrhom unaprjeđivanja njihove kvalitete života. Istovremeno, različite interpretacije inkluzije (na individualnoj i socijalnoj razini) uzrokuju nejasnoću termina i kreiranje različitih indikatora inkluzivne prakse. Tako se inkluzivna praksa u dokumentima Europske unije procjenjuje kvantitativno, odnosno njezin glavni indikator predstavlja broj djece s teškoćama u razvoju uključene u redoviti sustav odgoja i obrazovanja. S druge strane, broj djece uključene u redoviti sustav odgoja i obrazovanja ne pruža uvid u kvalitetu inkluzivne prakse ranog odgoja i obrazovanja. U radu je provedena analize inkluzivnih aktivnosti sadržanih u programima pedagoške djelatnosti odgojitelja.Rezultati ukazuju na tri temeljne kategorije inkluzivnih aktivnosti koje odgojitelji planiraju, izgradnju inkluzivnih vrijednosti u odgojnoj skupini, organiziranje podrške različitostima, upravljanje resursima unutar i izvan dječjeg vrtića.

indikatori; inkluzivne aktivnosti; kvaliteta; programi; rani i predškolski odgoj

nije evidentirano

engleski

Inclusion activities in the pedagogical programmes as an indicator of the early childhood education quality

nije evidentirano

inclusive activities; programs; indicators; quality; early childhood education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LIX (30)

2013.

38-46

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija