Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu (CROSBI ID 393746)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Azra Staščik
Kolar - Begović, Zdenka
Katalenić, Ana
hrvatski
Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu
Matematički daroviti učenici, učenici su s posebnim potrebama u školskome sustavu. Iz tog razloga bitna je sustavna identifikacija matematički darovitih učenika jer samo nakon što učenici budu prepoznati kao takvi, može im se pružiti adekvatna skrb i podrška. Zakon o osnovnom školstvu, Pravilnik o radu s darovitim učenicima i Nastavni plan i program izričito nalažu posebnu brigu i skrb o matematički darovitim učenicima odnosno darovitim učenicima općenito. Ovim istraživanjem provjereno je koliko se odrednice koje su propisane ranije navedenim dokumentima ostvaruju u praksi i je li njihovo potpuno ostvarenje uopće moguće. Provjerava se i osjećaju li se učiteljice kompetentno poučavati darovite učenike, mogu li ih prepoznati te što po mišljenju ispitanih praktičara školskome sustavu nedostaje kako bi mogao ispuniti posebne potrebe matematički darovitih učenika. Rezultati ankete pokazuju kako više od 90% ispitanih učiteljica smatra dalako prepoznaje darovite učenike, a dvije trećine ispitanica osjeća se kompetentno poučavati darovite učenike.
daroviti učenici; učenici s posebnim potrebama; skrb i podrška matematički darovitim učenicima
nije evidentirano
engleski
Support for mathematically gifted students in elementary school system
nije evidentirano
gifted students; special needs students; care and support for mathematically gifted students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
11.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek