Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu (CROSBI ID 393746)

Ocjenski rad | diplomski rad

Azra Staščik Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu / Kolar - Begović, Zdenka (mentor); Katalenić, Ana (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2014

Podaci o odgovornosti

Azra Staščik

Kolar - Begović, Zdenka

Katalenić, Ana

hrvatski

Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu

Matematički daroviti učenici, učenici su s posebnim potrebama u školskome sustavu. Iz tog razloga bitna je sustavna identifikacija matematički darovitih učenika jer samo nakon što učenici budu prepoznati kao takvi, može im se pružiti adekvatna skrb i podrška. Zakon o osnovnom školstvu, Pravilnik o radu s darovitim učenicima i Nastavni plan i program izričito nalažu posebnu brigu i skrb o matematički darovitim učenicima odnosno darovitim učenicima općenito. Ovim istraživanjem provjereno je koliko se odrednice koje su propisane ranije navedenim dokumentima ostvaruju u praksi i je li njihovo potpuno ostvarenje uopće moguće. Provjerava se i osjećaju li se učiteljice kompetentno poučavati darovite učenike, mogu li ih prepoznati te što po mišljenju ispitanih praktičara školskome sustavu nedostaje kako bi mogao ispuniti posebne potrebe matematički darovitih učenika. Rezultati ankete pokazuju kako više od 90% ispitanih učiteljica smatra dalako prepoznaje darovite učenike, a dvije trećine ispitanica osjeća se kompetentno poučavati darovite učenike.

daroviti učenici; učenici s posebnim potrebama; skrb i podrška matematički darovitim učenicima

nije evidentirano

engleski

Support for mathematically gifted students in elementary school system

nije evidentirano

gifted students; special needs students; care and support for mathematically gifted students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

11.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika