Najmlađa generacija hrvatskih kazališnih kritičara (dramskih) (CROSBI ID 621100)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Trojan, Ivan Najmlađa generacija hrvatskih kazališnih kritičara (dramskih) // Dani hvarskog kazališta. Četiri desetljeća Hvarskoga kazališta – dosezi i propusti u istraživanju hrvatske književnosti i hrvatskog kazališta / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka (ur.). Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2014. str. 432-442

Trojan, Ivan

Najmlađa generacija hrvatskih kazališnih kritičara (dramskih)

Oformila se prepoznatljiva generacija mladih hrvatskih kazališnih kritičara koja poznajući povijest i dosege kazališne semiotike na nju gleda kao epistemologiju svih teatroloških disciplina te pokušava svjesno i sustavno analizirati kazališni čin, u najširem smislu te riječi, s nakanom da se tipičnim semiološkim sredstvima opiše njegovo funkcioniranje kao značenjskog i komunikacijskog fenomena. Uz pomoć znanja o kazališnoj teoriji i praksi te povijesti kazališta stečenog na Filozofskim fakultetima i Akademijama dramske umjetnosti diljem Hrvatske pri kojima djeluju vrsni hrvatski teatrolozi, sustavno se i odgovorno promišlja o svim kazališnim disciplinama uključenim u realizaciju kazališnog čina. Kazališnu kritiku najmlađa generacija kritičara smješta sve češće na specijalizirane elektroničke časopise poput "kulise.eu" ("kazalište.hr", "plesna scena.hr", "klasika.hr") ili se pak zadržava unutar stranica stručnih kazališnih časopisa kakvo je primjerice "Kazalište".

hrvatska drama i kazalište; hrvatska kazališna kritika; najmlađa generacija

The youngest generation of Croatian theater critics

Croatian drama and theater; Croatian theater critics; the youngest generation